Duktigt arbete

Idag har vi varit grymt duktiga!
Först körde vi typ 5 vändor till görla och slängde massa skit som vi rensade från förrådet igår sen medans peter gjorde rent akvariumet så röjde jag upp i hela lägenheten, och emellan det så bar vi ner massa saker vi skulle ha kvar till förrådet och vi avslutade med att dammsuga och skura golven!
Vi har varit sååå duktiga idag!
Imorrn mellan halv 12 och 12 är det nämligen visning på vår lägenhet, den måste ju säljas för att vi ska kunna flytta till underbara Norrköping.



I Torsdags fick jag ett sms från kolmården ang. en telefon audition! helt otroligt, det gick skit bra tydligen gjorde jag ett gott intryck för dom ville gå vidare med mig till en gruppaudition hoppas hoppas hoppas jag får jobbet det skulle vara grymt!!!! just love it!

Ha en trevlig helg! det ska vi ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0